lördag 22 mars 2008

Blandade bilder

Aaahh ... ahh ...
... aaaatjoooo!!!
Edvin i bilstolen.

Gul och påskfin!

En glad bäbis!

En ... bäbis med konstig min ...

Lexi undersöker om Edvin är farlig ...

Edvin ser i alla fall rätt beskedlig ut.

Edvin i sin säng. Bäddad på tvären för den var så stoooor.
En av alla miner han har när han sträcker på sig ...


Han har precis börjat med napp ...

Edvin, alias "Ostkroken", sover sött på amningskudden i mammas knä.

Vad är väl ett bildinlägg utan en blöjbak?

En nyfiken bäbis som tittar sig förundrat omkring.

Nakenfis!

Ett stycke bäbis med skrattgrop ...

Ett stycke gäspande bäbis.

Ögon stora som tefat ...

Arg, men otroligt söt ändå!

Mamma och Edvin ligger och mornar sig.

Allvarsam?

Tja, en min så god som någon ...

En annan min från lagret.

En min mellan minerna ...

3 kommentarer:

Astrid sa...

Tack för de nya goa bilderna. Han är så söt med alla sina miner "våran" bäbis, nästa min blir nog ett gapskratt, tror Mom

Jenny sa...

Oj vad många miner han har! Sötis!

-M sa...

Sicken liten sötnos!

Marie/Tisslan