Tack för de nya goa bilderna. Han är så söt med alla sina miner "våran" bäbis, nästa min blir nog ett gapskratt, tror Mom
Oj vad många miner han har! Sötis!
Sicken liten sötnos! Marie/Tisslan
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Tack för de nya goa bilderna. Han är så söt med alla sina miner "våran" bäbis, nästa min blir nog ett gapskratt, tror Mom
Oj vad många miner han har! Sötis!
Sicken liten sötnos!
Marie/Tisslan
Skicka en kommentar