söndag 26 december 2010

Omkur #2

18:40 - Kvällsrutiner
18:45 - Snutt och Välling
19:05 - Skrattet till go'nattet
19:07 - Besked - Ramsa x4 ut - Tyst - Bekräftelse
06:05 - Gnöl - Ramsa x4 på håll - Tystnade
06:20 - Gnöl - Ramsa x4 på håll - Tystnade
06:40 - Gnöl - Ramsa x4 på håll - Tystnade
06:48 - Gnöl - Ramsa x4 på håll - Tog upp honom
06:50 - Snutt och lite gröt
07:45 - Morgonrutiner
08:28 - Besked - Ramsa x4 ut - Gnöl
08:40 - Bajsade - Bytte blöja
08:45 - Besked - Ramsa x4 ut - Gnöl
09:35 - Väcktes
10:30 - Snutt, lunch och efterrätt
11:28 - Blöjbyte
11:32 - Besked - Ramsa x4 ut - Tyst
11:44 - Bekräftelse
13:20 - Vaken - Tog upp honom
14:05 - Snutt och middag
16:30 - Besked - Ramsa x4 ut - Gny - Bekräftelse - Tyst
17:30 - Middag

Inga kommentarer: