Igår advents-storstädade vi, och hann börja pynta lite. Idag vankas julmarknad (om det inte regnar för mycket) och sedan hem så grabbarna får ställa ut alla tomtar där de tycker de ska stå. Vi klär granen också, så vi hinner njuta av den och all julstämning ordentligt innan jul.
ÄLSKART!! <3
1 kommentar:
Va mysigt....
Skicka en kommentar