måndag 9 september 2013

Rally

Efter succén med folkrace när vi var i Östersund, testar vi nu rally. En deltävling i Rally-SM, faktiskt. Och extra kul att min kompis Mårten var med som kartläsare så vi hade någon att heja på i detta underbara väder!

Den röda bilen var en cool jämtlänning, som inte var lika nervösa som andra: -Ahh, ja ä ganska lugn ...

Inga kommentarer: