Efter det maffiga julbordet hos Jonas föräldrar på julafton, tänkte vi bara äta en mindre variant hemma på juldagen för att sedan gå över till deras hus och ta en fika då Mormor och Morfar var där. Innan julmaten var vi dock tvugna att ta en ordentlig promenad för att få upp aptiten...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar