Vecka 37 (36+3)
Ja, nu är jag stinn. Ordentligt! Jag ska inte börja rabbla det jobbiga, utan enbart informera om att revbenen och lungorna nu är målet för Minis små (?) sparkar ...
Min matchvikt är densamma som innan graviditeten, men nu jobbar jag aktivt för att reta aptiten och ladda för att orka med förlossningen. När den nu behagar gå av stapeln.
Jag åkte förresten på en rejäl förkylning förrförra fredagen, och blev liggande i över en vecka. Efter läkarkontakt konstaterades "infektion i övre luftvägarna" och han skrev ut antibiotika åt mig. Inte för att han inte trodde att det skulle gå över av sig själv, utan för att han ville hjälpa mig på traven så jag kunde bli frisk och återfå krafterna ifall förlossningen var nära förestående. Jösses! Det kan ju verkligen ske när som helst ju ...
Elva dygn senare är jag relativt kry igen, men har inte hunnit återfå krafterna.
- Snälla Mini. Stanna kvar bara lite lite till. Men sedan ska Du ut!
Bilderna får tala för sig själv ...
tisdag 29 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar