måndag 6 augusti 2007

Svartåfors

Ja, eftersom vädret varit som det har varit den här sommaren får man passa på att ta tillvara de få soltimmar vi förärats av de mäktiga vädergudarna.

Vi skyndade hem från våra innesittande kontorsjobb, kastade i oss lite middag och begav oss sedan iväg till Svartåfors. Det var första gången jag var där, men det verkar vara stället hela dagen för stadsfolk.

Tvekar?

Jonas halkar i vattnet, men...

...som tur var gick det bra. Vink-vink!

Medan Jonas och hans kompis Johan badade, passade jag på att vila lite i solen. Det var underbart varmt och skönt fastän klockan var närmare halv åtta. Temperaturen i badvattnet var enligt obekräftade uppgifter 21 grader, vilket kan tänkas stämma. Den lille sjön som ligger där värms nog upp på ett litet kick.


Macho?

Inga kommentarer: