torsdag 4 december 2008

Andra bissingen

Ja, det är så färskt att vi inte ens hunnit fotografera, men jag lovar Er att det minsann är ett litet riskorn som sticker ut där Edvins vänstra framtand i överkäken ska sitta!

Vilken söt glugg han kommer att få ...

Här syns första riskornet uppe bredvid vänstra framtanden.
Den nya syns bara som en bula i tandköttet.

Inga kommentarer: