Ja, det är så färskt att vi inte ens hunnit fotografera, men jag lovar Er att det minsann är ett litet riskorn som sticker ut där Edvins vänstra framtand i överkäken ska sitta!
Vilken söt glugg han kommer att få ...
Här syns första riskornet uppe bredvid vänstra framtanden. Den nya syns bara som en bula i tandköttet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar