tisdag 23 juni 2009

Bildbomb

En helt vanlig, solig kväll hos familjen Almroth!














































2 kommentarer:

Tess sa...

Mmmmånga fina bilder gumman.
Jag hitta dig på facebook och lyckades komma åt länken till hemsidan.. nu är den sparad i burken också.. tittar in fler ggr.

Kram Tess

Astrid sa...

Jag tillhör era fans och tittar varje dag, härliga bilder. Mam