Vecka 7, 1 jul - 7 jul 2007
Kroppen: Man kan känna sig illamående pga hormonerna och ha lite molnande värk i underlivet, vilket är helt normalt. Sömnen kan rubbas, ofta beroende på att man måste man gå upp för att kissa.
Embryot: Embryot är nu 1 cm, handled och fingrar skapas. Händer och fötter kan urskiljas som små paddlar. Ansiktet börjar ta form och ögonen kan ses som små fördjupningar. Inne i huvudet finns det något som liknar blåsor, det ska bli hjärnan senare.
söndag 1 juli 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar