söndag 10 februari 2008

Mer bilder!

En stor del i den lilles liv handlar om att sova, så först kommer det några sovbilder!

Hos pappa

Hos mamma...

...och PÅ mamma

I min egen säng...

...sover jag helst inte, nej!

Japp, en riktig skrikhals kan jag vara också! Men jag är så söt så det gör inget ;)

Blomsterbudet kom med blommor till mig! Från mormor, farmor och från pappas jobb!

3 kommentarer:

Astrid sa...

Jättefina bilder på en söt kille, TACK för titten. Älskar Er / Mom

Kicka sa...

JÄttefin grabb, och du Jen ser jätte fräsch ut.. MInis riktiga namn.... när kommer det :-)

Moster sa...

Han är allt bra söt!