onsdag 30 juli 2008

Dag tre

Onsdagen började bra. Solen sken, och planeringen för dagen var ganska luftig.

Efter frukosten började vi gå ner till min gamla dagmamma Lisa. Vi tog vägen genom kyrkogården så vi kunde hälsa på min gamla dagpappa Thorsten.
Lisa satte på kaffepannan och bjöd på fika medan vi väntade på att Maria skulle komma dit. Jag har varken träffat Marias lilla dotter eller hennes man, så det skulle bli kul.
Det var såå roligt att träffa dem!

Så småningom gick vi vidare på en promenad innan middagen. Mamma hade bjudit hem Sven och Eva på middag. De är otroligt barnkära, och det värmer ju ett modershjärta när någon gullar med ens barn. Så är det ju.

Efter middagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men det var säkert inget viktigt. Så går det när man väntar närmare ett år med att blogga ... =/

Edvin började med en powernap

Lisa och Edvin
Edvin sover hos Maria

Det var så varmt den där dagen,
så Edvin hade rent av eld i baken ...


Joller, joller ...


Edvin charmade Sven direkt





Rosa babysitter är för manliga grabbar!

Inga kommentarer: